reklama

stratila som všetko, aby som mohla začať nový život

Keď sa pozriem dozadu, ani neverím tomu, že ten život patril mne....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Bola som stredoškoláčka. Život bol len akousi hrou a pvinnosťou bolo, aby som kopírovala ostatných... A tak- alkohol, cigarety... Súčasť každodenného života. Vzťahová oblasť života vyzerala ako „z rozprávky do rozprávky“ len pod iným názvom „zo vzťahu do vzťahu“. Až som napokon zastala na jednom bode. Ani neviem prečo, možno bol čas.

Mala som jeden vzťah, jednu partiu poskladanú z ľudí, čo som ich poznala trinásť rokov. Trinásť... Bolo veľmi ťažké dať ich dokopy, ale podarilo sa. Vo vzťahu to vyzeralo ako v najkrajšej rozprávke. A ja som si smelo plánovala, ako niektorým ľuďom poviem „ďakujem!“ Škola ma začínala baviť. Ale nič netrvá večne. A minulosť nás občas prenasleduje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľmi dlho som sa pýtala, čo sa stalo, prečo sa všetko pekné zrazu len tak rozplynulo. Prečo tu niečo, aspoň niečo, nemohlo ostať dlhšie. Netušila som. A veľká bolesť, ktorú som cítila, mi zabraňovala rozmýšľať nad tým. Ale časom som si uvedomila, čo sa stalo. Každá žena si musí rozmyslieť, s kým sa dá dokopy. Pred tým, ako sa začal ten vysnívaný vzťah som mala iný. Ten chalan bol pár krát trestaný a ja som sa to dozvedela až v posledných chvíľach. Rozišli sme sa. Vedela som, že okrem zatajovania skutočností v jeho živote má aj niečo s mojou najlepšou kamarátkou, k tomu birmovnou mamou. Ale on bol až príliš hrdý na to, aby sa zmieril s rozchodom. A veľkou chybou bolo, že som aj jeho vpustila medzi mojich priateľov. Tá idylka v mojom živote sa rozplynula práve preto, že som akosi bola nazvyš v celej partii. Vzal to správnym smerom. Ostatní vedeli, čo som akože vravela ja, a ja som vedla, čo akože oni vraveli oni. Od neho. Tesne po smrti dvoch našich kamarátov. Kedy mohla prísť lepšia chvíľa na odvetu za rozchod, než táto!? Navyše aj vzťah začal škrípať. Ale on nemal pokoja a narobil mi problémy ešte aj v rodine. A všetko, úplne všetko nabralo smer, o akom sa mi pred tým nesnívalo ani v najhoršej nočnej more.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chvíľu mi trvalo, kým som sa dostala zo stavu, ktorý na mňa prišiel po strate ich všetkých- celej partie, ich dvoch, pekného vzťahu, pokoja v rodine. Zdalo sa mi, že slnko zapadlo navždy, nepočula som už spev vtákov, len hnusné zvyku áut, ktoré mi liezli na nervy. A to žijem v malom meste. Nechutilo mi jesť a nevedela som spávať. Za krátky čas som rapídne schudla. A cítila som nepopísateľnú bolesť. Plakala som každú chvíľu. Až ma to priviedlo do chvíle, keď som sedela na dlážke, uprostred miestnosti, kde nikoho nebolo s nožom v ruke. Až vtedy ma napadlo, akú hlúposť robím. Nôž mi vypadol z rúk a ja som sa rozplakala ako nikdy. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Od toho momentu som sa dávala do poriadku. Robila poriadok vo svojom živote. Kládla si priority, vytvárala pravidlá vlastného života. Dostala som sa na vysokú školu. Až vtedy si uvedomila, ako pusto je v mojom živote a že som dlhú dobu nikoho na ich miesto nedokázala prijať, čo by som mala zmeniť. Veď okolo mňa bolo toľko skvelých ľudí! Rozhodla som sa naučiť zodpovednosti, násjť svoje miesto v živote a zistiť, o čom je láska.

Dnes, keď sa pozriem okolo seba, vidím super ľudí. Nielen svojich priateľov, ale aj „kolegov“ v tíme, ktorý sa podieľajú na projekte založenom na pomoci druhým. Svoju zodpovednosť si môžem každý deň overovať pri starostlivosti o dieťa, ktoré mi je zverené ako mentorke, ako aj pri iných každodenných starostiach. V srdci nosím lásku a schovávam si ju pre jedného určitého človeka, až kým nepríde čas. A nikomu inému sa ju nechystám dať. 
Život nie je gombička, ale práve to zlé v ňom ma naučilo, čo je v živote podstatné a pomohlo mi urobiť si v ňom poriadok.


Klaudia Bodníková

Klaudia Bodníková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka Univerzity Pavla Jozefa Šafárika.Strednou školou, ktorú som navštevovala bolo Prvé slovenské literárne gymnázium. Celý život som spätá so slovenčinou, literatúrou a najmä vlastnou tvorbou. Zoznam autorových rubrík:  Odkazy najbližšímPoéziazo srdcanáhla reakciaTebe...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu