reklama

vyznanie 12 mesiacov

Venujem Tebe, Ty vieš, kto si a vieš od koho a o čom to je

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bolestný pohľad, čo skončí sa raz...
Čas pálivých ohňov a beznádej v nás...

Kríž nad hrobom našich snov,
prehliadli sme, čo nás spájalo...

Beriem si srdce preťaté bleskom...
veril si v to,čo je v ňom...

Skladala som obraz. Nebol kompletný.
chýbal si tam možno práve ty...

Na opustených ostrovoch láska neumiera,
vlastné srdce vlastná dýka zviera...

Nad hrobom našich snov kríž sa čnie,
dnes prší, zajtra už nie.

Človek, aby bol pripraveným
pešiakom na bojovom poli.

Zovrel si ma v náručí, ako malé dieťa...
plačem, zrazu žijem, dýcham...

Skladala som obraz. Nebol kompletný.
Bol tam smútok a chýbal si ty.

Viac nechcem ti povedať "ZBOHOM!"
Krehkú ružu chránime sklenným zvonom.

V srdci mi znie hlas neznámy.
Naozaj dobre mi je v tvojom objatí.

V srdci pár slov ukrývam si:
"Navždy ťa ľúbiť, láska, navždy!"

Klaudia Bodníková

Klaudia Bodníková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka Univerzity Pavla Jozefa Šafárika.Strednou školou, ktorú som navštevovala bolo Prvé slovenské literárne gymnázium. Celý život som spätá so slovenčinou, literatúrou a najmä vlastnou tvorbou. Zoznam autorových rubrík:  Odkazy najbližšímPoéziazo srdcanáhla reakciaTebe...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu