reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Klaudia Bodníková

Klaudia Bodníková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka Univerzity Pavla Jozefa Šafárika.Strednou školou, ktorú som navštevovala bolo Prvé slovenské literárne gymnázium. Celý život som spätá so slovenčinou, literatúrou a najmä vlastnou tvorbou. Zoznam autorových rubrík:  Odkazy najbližšímPoéziazo srdcanáhla reakciaTebe...SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

stratila som všetko, aby som mohla začať nový život

Klaudia Bodníková

stratila som všetko, aby som mohla začať nový život

Keď sa pozriem dozadu, ani neverím tomu, že ten život patril mne....

  • 3. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 875x
  • 5
zo srdca

Klaudia Bodníková

zo srdca

Vysoké kopce, malé mesto. Tiché ulice, ktorými len ledva prebehne nejaké auto pokrývajú sídliská. Je to naozaj veľmi slabá konkurencia veľkomestám. Kto by teda už poznal takéto takmer neviditeľné bodky na mape? Kto by ich vedel prstom ukázať?

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
50:50, alebo takmer opakujúca sa časť z histórie môjho života

Klaudia Bodníková

50:50, alebo takmer opakujúca sa časť z histórie môjho života

Venujem človeku, ktorý nikdy nechápal moje úvahy, čierne scenáre, ale mal ma aj napriek tomu rád.

  • 3. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
pes a mačka

Klaudia Bodníková

pes a mačka

Bola to úžasná chvíľa... Viem, možno si pomyslíte, že som blázon, ak tvrdím, že je úžasné niečo, o čom sa dočítate ďalej.

  • 2. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu